Potterovský týden se odkládá (pokud ho někdo zaznamenal) na dobu neurčitou, Měla jsem nějaké problémy, a proto se nedokončil. Již vydané články zátím jenom uložila k sobě.

Dovolená

3. září 2016 v 12:00 | Vája
3.7.2016
Dnes jsme vyjeli na Cyklo-dovolenou! Ráno sice pršelo, ale mamka hlásila, že na Vysočině už je hezky. tak jsme se naložili a vyrazili.
První zastávka byla v Šantovce v Olomouci, kde si taťka kupoval zámek na kolo a my jsme dostali jako ,,odškodné" zmrzlinu. Poté už byly jen případné zastávky na záchod.
Těsně před cílem jsme zastavili v málebné roubence na oběd. Dala jsem si kuřecí maso se šunkou a sýrem a k tomu hranolky.
Když jsme přijeli na penzion vybalili jsme si a pak se šli porozhlédnout po oklolí. jediná změna, která tu proběhla bylo nové mulifunknční hřiště. Už se těším až si zahrajeme s taťkou tennis. Hurá!

4.7.2016
Ráno jsme se probudili a šli na snídani. V jídelně měli prostřené švédské stoly a tak si každý dal na co měl chuť. Já jsem si třeba dala chleba s méslem a šunkou a spoustou zeleniny.
Po snídani jsme se převlékli do cyklistického a vyjeli směr Polička! Polička je krásné městečko bohužel tentokrát byla hodně rozkopaná, ale my tam byli jen na zmrzlinu takže nám to tolik nevadilo. Cesta zpátky byla horší (spíš kopce byli delší a prudčí) než cesta tam, proto jsme přijeli úplně zničeni. Všichni kromě taťky. Ani nevíte, jak se těším do postele!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.